duminică, 9 decembrie 2012

Legile atractiei de Simone Elkeles








Când Carlos Fuentes se mută în oraş, atmosfera se încinge...
Carlos se consideră trădat atunci când Alex, fratele mai mare pe care îl idolatrizează, hotărăşte să părăsească banda Latino Blood pentru a-şi face un viitor alături de iubita lui gringa, Brittany. Mai mult decât atât, Alex îl obligă pe Carlos să se întoarcă din Mexic şi să se facă băiat cuminte. Însă Carlos vrea să trăiască în continuare periculos. Dar legăturile cu banda lui din Mexic nu sunt uşor de rupt, chiar dacă acum locuieşte în Colorado, la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex.
Carlos nu se simte deloc în largul lui în suburbii. Şi e cu atât mai tulburat de sentimentele pe care începe să le nutrească faţă de Kiara, fiica profesorului, care nu seamănă deloc cu acele chicas mexicane exotice de care este atras de obicei. Curând, Carlos şi Kiara descoperă că, în relaţiile sentimentale, legile atracţiei înfrâng diferenţele sociale şi înlătură toate pericolele care conspiră să-i ţină la distanţă.


Titlu: Legile Atractiei
Serie: Chimie perfecta
Autoare: Simone Elkeles
Numar pagini:384
Editura: Leda
Nota: 10/10

 Parerea mea:  Stilul autoarei a ramas acelasi: uimitor si fantastic.  A venit si randul lui Carlos Fuentes sa se indragosteasca nebuneste de Kiara.
Un inceput copilaresc, cu glume intre cei doi, pana cand intervin probleme. Lui Carlos i-a fost inscenata o detinere e droguri, si pentru ca nu mai poate sta cu Alex se muta cu.. Kiara, impotriva vointei lui. Bineinteles ca sunt mult mai multe detalii pe care as putea sa vi le impartasesc, dar care ar mai fii farmecul?


Citate:
"Daca incep sa tin la cineva, voi sfarsi prin a fi parasit sau dat deoparte, daca nu cumva persoana va muri. Asa a fost pana acum si asa va fi si de acum incolo."

"Piciul se joaca cu niste soldatei din plastic. Pare complet nevinovat in fericirea lui. E usor pentru el - deocamdata nu a dat piept cu lumea reala.
Lumea reala e o porcarie."

"Mi se pare nitel ironic ca Justin loveste cu pumnul in zid pentru a simti ceva, orice, chiar si durere... Eu sunt exact opusul. Eu fac tot ceea ce-mi sta in putinta pentru a nu simti nimic. In majoritatea timpului, tot ceea ce imi doresc este sa fiu amortit."

" O sa merg la balul de Homecoming! Si nu cu un baiat oarecare..., ci cu Carlos, care se anunta deja a fi iubitul fals perfect. Acum, dac-as putea sa scap de partea asta cu falsitatea..."

" Atunci cand auzisem impuscaturile, simtisem ca eram in stare de orice ca sa o apar pe Kiara. Chiar  cu pretul vietii mele. Ideea ca as putea s-o pierd, asa cum l-am pierdut pe tata si aproape ca si pe Alex, e prea mult pentru mine. Simt cum imi ies din minti numai la gandul asta,
Rahat!
Mi-am incalcat regula numarul unu: sa nu ma implic niciodata emotional."

"- Esti periculoasa, zice.
- De ce?
- Pentru ca ma faci sa cred ca imposibilul e posibil."



M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu