duminică, 17 iunie 2012

Damnare by Lauren Kate




Exista ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.
Misterios si distant, ii atrage atentia Lucindei Price inca din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din apasatorul oras Savannah. Ajunsa aici dupa ce prietenul ei moare intr-un accident inexplicabil, Lucinda, o adolescenta de saptesprezece ani, se indragosteste de Daniel, dar descopera un adevar incredibil de tulburator: el este un inger cazut, iar iubirea lor este veche de secole si se sfarseste tragic de fiecare data cand se intalnesc. Intr-un decor apasator si opresiv, in care ingerii nu se deosebesc de muritori si unde umbrele vegheaza amenintator orice miscare, povestea lor evoca un romantism diafan si angelic.

Autor: Lauren Kate.
Numar pagini: 344
Pret: 34,90 lei.
Data aparitiei: 9 Decembrie 2009.

My opinion:
Mereu am adorat cartile de genul asta si cand m-am hotarat sa cumpar seria aceasta am dat dovada de inspiratie. Nici prin gand nu-mi trecea ca poate fi atat de geniala.. M-a emotionat foarte tare povestea dintre cei doi. La inceput, cand Luce a ajuns la Sword & Cross si l-a vazut pe Daniel, ma gandeam ca o sa fie mai dificil pana se vor recunoaste. De fapt a fost o chestiune de cateva zile. Comportamentul lui m-a facut si sa ma enervez, la un moment dat, dar si sa-mi doresc sa nu se termine cartea in vecii vecilor.
De obicei nu ma atrag prea mult cartile scrise la persoana a III-a, dar cand am terminat de citit primul volum am ramas cu un gust amar in gura. Norocul meu ca mai am doua volume. Va recomand cartea cu mare drag si s-o cititi incet, nu cum am facut eu, citind-o in cateva ore. *Hugs & Kisses*

Nota: 10.
Melodia pe care am citit cartea: Secret Door - Evanescence.

Citate:
''Dar paradisul este bine ferecat...
Trebuie sa facem o calatorie in jurul lumii
Si sa cautam vreo usa dosnica lasata, poate, deschisa.''

''Toate astea ii dadeau imboldul sa se ridice alaturi de el si sa lupte. Sa lupte pentru a ramane in viata indeajuns de mult cat sa-si traiasca intreaga viata alaturi de el. Sa se bata pentru singurul lucru despre care stia ca era indeajuns de bun, de nobil, de puternic cat sa merite sa risti totul.
Dragostea.''

''Se retrase si se uita uimit spre ea, de parca ar fi asteptat sa-i spuna ceva. Ea ii zambi si-l saruta scurt, apoi inca o data, mai apasat. Nu cunostea cuvinte sau vreo modalitate mai potrivita de a-i transmite ceea ce simtea, ceea ce voia.
- Esti inca aici, sopti el.
- N-au putut sa ma ia de langa tine, spuse ea razand.''

''- Vorbeste cu mine, ii ceru ea. Spune-mi ce se intampla.
Se intoarse spre ea, palid ca un bujor alb, cu bratele moi pe langa corp, intr-un gest de abandon.
- Nu stiu cum sa-i opresc, sopti, nu stiu ce sa fac.''


S.

Un comentariu:

  1. Prima carte pe care vreau să o împrumut imediat ce e liberă! Abia aştept! Am citit multe despre ea.

    RăspundețiȘtergere