luni, 25 iunie 2012

Pasiune by Lauren Kate


Lucinda si-ar da viata pentru Daniel. Si chiar a facut-o. Iar si iar. De-a lungul timpului, cei doi indragostiti s-au regasit si au fost dureros despartiti de fiecare data. Dar poate ca nu e nevoie sa fie mereu asa...
Luce este sigura ca ceva - sau cineva - din trecut o poate ajuta si se aventureaza in vietile ei anterioare, singurele care ii pot dezvalui frumusetea tragica a iubirii dintre ea si Daniel, dar si misterul sumbru al blestemului care o impiedica sa se desavarseasca. Pe parcursul odiseei sale se va revedea intr-un caleidoscop de epoci si de versiuni si va fi, pe rand, martora si protagonista pasiunii si a mortilor ei infioratoare. Iar Daniel o va urmari prin trecutul lor, ingrozit de ceea ce s-ar putea intampla daca ea ar rescrie  istoria. Povestea lor de dragoste ar putea arde in flacari... pentru totdeauna.

Autor: Lauren Kate.
Numar pagini: 331
Pret: 39,90 lei
Data aparitiei: 14 Iunie 2011.

My opinion:
God! Nu imi vine sa cred ca am terminat si volumul asta. Ma gandesc ca mai e unul care inca n-a aparut in Romania si ma enervez! Dar a fost genial. Parca retraiam impreuna cu Luce fiecare viata si fiecare sentiment. Singurul lucru urat din toata povestea asta e.. Lucifer..? Sau Satan. Ma rog, are prea multe nume.
M-am panicat cand am citit ca Luce vrea sa se sinucida doar pentru a nu-l mai face pe Daniel sa 'sufere'. Bine ca si-a dat seama intr-un final ca el o iubeste indiferent de ce s-a intamplat, se intampla si se va intampla.
Va recomand cu drag si al treilea volum si spor la citit. * Hugs & Kisses *

Nota: 10.
Melodia pe care am citit cartea: My immortal - Evanescence.

Citate:
''La-ntaia incercare de n-ati izbutit sa m-ajungeti,
nu pierdeti nadejdea,
Daca nu ma gasiti intr-un loc, cautati-ma intr-altul,
Eu undeva m-am oprit si v-astept.''

''- Atunci, ramanem uniti? Cu totii?
In cele din urma, privirea lui se opri asupra lui Luce.
Cu toate ca nu isi putea imagina cum avea sa fie ziua de maine, Luce se cuibari in bratele lui Daniel si spuse:
- Intotdeauna.''

S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu