luni, 4 iunie 2012

Seria 'Casa Noptii' - Infruntarea by P.C. Cast & Kristin Cast



Marea Preoteasa a Casei Noptii a declarat razboi oamenilor, iar Zoey stie in adancul inimii ei ca acesta este un lucru gresit. Dar o va asculta oare cineva? Viata ei ia o intorsatura periculoasa cand un demon stravechi se trezeste din nou la viata.
Aventura continua intr-un volum incredibil de tenebros, care te lasa cu rasuflarea taiata!

Autor: P.C. Cast si Kristin Cast
Numar pagini: 336
Pret: 39,50 lei
Data aparitiei: 20 Septembrie 2010.

My opinion:
Si vorbeam de volumul trecut ca ma gandeam ca mai rau de atat nu se poate.. Eh, se cam poate. Nu m-as fi gandit sub nici o forma la ce intorsatura au luat intamplarile. Cand citisem primul volum puteam sa jur ca Afrodita e o scarba vesnica. M-am cam inselat.. Insa, la fel ca toate celelalte carti, si aceasta m-a lasat cu un anume sentiment. Sau poate o tocanita de sentimente.. deznadejde, furie, teama, speranta. Speram pe la mijlocul cartii ca totul o sa fie bine si n-o sa se intample nimic foarte rau. Oricum, n-am ce comenta la o asemenea serie. Va recomand si acest volum! *Hugs & Kisses*

Nota: 10.
Melodia pe care am citit cartea: For A Pessimist I'm Pretty Optimistic by Paramore.

Citate: ''Am vazut o lume plina de violenta, ura si intuneric. Iar in intuneric erau creaturi atat de ingrozitoare, incat nici nu pot sa spun ce erau. Nici... nici macar nu puteam sa le privesc. Am vazut sfarsitul lumii, a incheiat Afrodita cu glasul stapanit de groaza.''

''Nu ca ar fi fost un drum neted si fara hartoape, dar, cu toate astea, era drumul meu si, asemenea mie, era menit sa fie unic.''

''Ziua cea grea,
Indiferent cum,
Buna sau rea
E dusa acum.
Uita si iarta durerea ranilor
Si ai sa vezi curand,
Sub clarul stelelor,
Al lunii zambet bland.''

''Apoi, ca si cand ar fi apasat pe buton, chipul i-a fost din nou invadat de dulceata si de lumina, si i s-a adresat radioasa pustiului nou-venit: Bun venit in Casa Noptii, Stark!''

S.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa o citesc si eu candva.
    Foarte tare postarea :-bd
    Astept urmatoarea! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu trebuie să o iau imediat ce o aduce la bibliotecă cel care a abuzat de împrumut. Mi-e frică pentru Z. !

    RăspundețiȘtergere