duminică, 19 august 2012

Jurnalele Vampirilor 1 - Trezirea de L. J. Smith



Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre - povestea iubirii adolescentine dintre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor.


Elena
Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste.

Stefan
Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecului sau tragic.

Damon
Sexy, periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.


Autor: Lisa Jane Smith este o scriitoare americana care traieste intr-un orasel din nordul Californiei. Este autoarea a peste douazeci si cinci de carti, printre care trei trilogii - The Forbidden Game, Dark Visions si The Secret Circle ( aparut si in limba romana sub titlul Cercul Secret, la Editura Corint Junior ) -, trei serii - The Vampire Diaries ( Jurnalele Vampirilor din care pana in prezent au aparut 7 volume la Editura Leda ), Night World si The Night Of The Solstice - si numeroase povestiri.
Seria Jurnalele Vampirilor a fost adoptata pentru televiziune, serialul produs de CW avand premiera la 10 septembrie 2009.
Numar pagini: 284
Pret: 7,99 lei.
Data aparitiei: 2010.

My opinion:
Recunosc ca prima data cand am auzit de Jurnalele Vampirilor nici n-a vrut sa ma apuc de citit, pentru ca mi se parea o mare prostie. Gresit. In cazul asta a mers proverbul: nu judeca o carte dupa coperta. Volumul unu m-a introdus cu totul intr-o alta lume si la un moment dat nici imi mai pasa de cei din jurul meu. Totul e captivant, e usor de citit, actiunea nu m-a plictisit absolut deloc, avand in vedere ca nu prea imi placeau cartile scrise la persoana a III - a. 
Momentele in care Elena i-a intalnit pe Stefan si Damon m-au pus in mare dificultate. Se simtea tensiunea de ambele parti. Intalnirile au fost atat de diferite si totusi aceleasi. In prima parte tineam mult ca Elena sa fie cu Stefan si sa-l lase pe Damon, fiinca il consideram demn de dispret. La finalul volumului mi-am schimbat cu totul parerea si am trecut de partea cealalta. Inca sper ca, desi dupa volumul sapte L. J. Smith nu mai e cea care scrie cartile, Elena sa fie cu Damon.
Trezirea este, totodata, si inceputul unei perioade foarte grele pentru Elena si prietenii sai, dar le vor rezolva pe toate. Va recomand cartea din tot sufletul si spor la citit. * Hugs & kisses *

Nota: 10

Citate:
'' Elena ignora totul. Se rasuci si privirea ei arzatoare se plimba cercetatoare printre lespezile de mormant. Apoi se intoarse si striga direct in vantul manios. Un singur cuvant, dar cel care stia ca il va aduce acolo.
- Damon! ''

'' Draga jurnalule,
Azi o sa se intample ceva ingrozitor.
Nu stiu de ce am scris asta. E o nebunie. N-am nici un motiv sa fiu prost dispusa, ba chiar am toate motivele sa fiu fericita, dar... ''

'' - Elena. Oh, Elena...
Apoi el se trase inapoi. Era asa cum fusese si in seara precedenta; Elena simtea abisul care se casca intre ei. Vazu privirea rece, distanta, care aparea in ochii lui.
- Nu, spuse ea, fara sa-si dea seama ca vorbeste cu glas tare. N-o sa te las.
Si ii trase gura catre a ei. ''

'' Tipatul i se opri in gat.Si muschii ei incremenira, impietriti de groaza - si de o forta fara nume. Neputincioasa, vazu cum silueta din bezna iese din umbra si se indreapta catre ea. Era ca si cum insusi intunericul prinsese viata si se inchega in timp ce ea il privea, capatand o forma - o forma omeneasca, isi spuse Elena, forma unui barbat tanar.
- Imi pare rau ca te-am speriat. ''



S.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu