sâmbătă, 22 septembrie 2012

Amurg de Stephenie Meyer











Isabella Swan nu are parte de prea multă distracţie de când s-a mutat din însorita Arizona în Forks, un orăşel în care plouă mai tot timpul. Dar când se îndrăgosteşte de chipeşul şi misteriosul Edward Cullen, despre care colegii spun că ar fi... vampir, viaţa ei ia o întorsătură total neaşteptată!

Edward este la rândul lui atras de Bella, dar şi de mirosul sângelui ei, aşa că fiecare apropiere de iubita lui e în acelaşi timp o plăcere şi un chin teribil - daca Edward îşi pierde capul pentru o clipă, Bella îşi pierde viaţa...


Autor: Stephenie Meyer (născută Morgan, la 24 decembrie 1973 în Hardford, Connecticut) este o autoare americană de romane fantastice. Cea mai cunoscută serie a sa este Twilight (Amurg), care conține 5 cărți: Amurg, New Moon (Luna nouă), Eclipse (Eclipsa), a patra carte, Breaking Dawn a fost terminată și va aparea, în limba engleză, pe data de 2 august, 2008. O a cincea carte, Midnight Sun este în pregatire. Seria Amurg se concentrează asupra relației dintre adolescenta Isabella Swan (poreclita Bella) și iubitul ei, vampir, Edward Cullen.

Stephenie Meyer s-a născut în Hartford, Connecticut în 1973. Este fiica lui Steve și a lui Candy Morgan. Provine dintr-o familie foarte numeroasă: mai are două surori (Emily și Heidi) și trei frați (Jacob, Paul și Seth). Când avea patru ani, familia ei s-a mutat în Phoenix, Arizona. A urmat cursurile universității Brigham Young din Provo, Utah, unde a obținut doctoratul în literatura engleză. Acolo și-a întâlnit viitorul soț, Christian, cunoscut drept Pancho, din Arizona. Cei doi s-au căsătorit în anul 1994 și au trei copii: Gabe, Seth, și Eli. Majoritatea numelor apar în cele patru cărți scrise de autoare.

Număr pagini: 408.

Preţ: 36,99 lei.

An apariţie: 2009.

Editura: Rao.


My opinion:

Cartea e destul de bunicică pentru o după-amiază când vrei să te relaxezi sau ceva de genul. Nu pot să spun că e scrisă într-un mod foarte complex, ci mai degrabă pentru adolescenţi - bănuiesc că asta a şi vrut autoarea. Mi se pare doar că s-a grăbit cu relaţia dintre Edward şi Bella. Ar fi putut să adauge mai mult suspans şi să prelungească întâmplarea de la final cu James. Mă rog, asta e doar părerea mea. În rest e o carte ok.


Nota: 8,5.


Citate:

" Nu mă gândisem niciodată prea mult la felul în care voi muri - deşi am avut destule motive în ultimele câteva luni -, dar, chiar dacă m-aş fi gândit, nu mi-aş fi imaginat că voi muri în felul acesta.

M-am holbat fără suflare în celălalt capăt al camerei, în ochii negri ai vânătorului, iar el mi-a întors o privire plăcută. "


" I-am atins faţa.

- Uite ce e, i-am spus. Te iubesc mai mult decât orice pe lumea asta la un loc. Nu e de ajuns?

- Ba da, e de ajuns, răspunse el, zâmbind. De ajuns pentru totdeauna.

Apoi se aplecă şi îşi lipi încă o dată buzele de gâtul meu. "


" Mai obosită decât credeam, epuizată de ziua lungă, plină de emoţii, cum nu mai simţisem niciodată, am alunecat într-un somn profund în braţele lui reci. "





S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu