luni, 9 iulie 2012

Seria 'Casa Noptii' - Obsesia by P.C. Cast & Kristin Cast



Blocati in tunelurile din Tulsa, Zoey si prietenii ei trebuie sa gaseasca o cale de a tine piept unor forte malefice care ameninta sa-i nimiceasca pe toti. Ingerul cazut Kalona, consortul Marii Preotese, isi foloseste puterile pentru a-i strange sub vraja sa pe novicii si profesorii din Casa Noptii. Un secret vechi de secole ar putea distruge influenta nefasta, dar oare Zoey se simte pregatita sa faca fata adevarurilor care ar putea iesi la iveala?

Autor: P.C. Cast si Kristin Cast.
Numar pagini: 365
Pret: 39,50 lei.
Data aparitiei: 19 Noiembrie 2010.

My opinion:
M-a bucurat reintrarea lui Stark in peisaj. Si mai mult m-a bucurat ca Zoey incearca sa-l faca sa-si revina - are incredere in el, ii spune asta si ii este aproape. Afrodita nu mi s-a parut niciodata mai scumpa ca acum, iar Neferet si Kalona niciodata mai afurisiti ca acum. Ma bucur ca Darius o face pe Afrodita sa isi arate adevarata fata. Sunt multe surprize si in volumul acesta si, desi parerea mea e foooarte scurta, zic ca e la obiect. Va recomand volumul si spor la citit. * Kisses & hugs *

Nota: 10
Melodia pe care am citit cartea: What Have You Done - Within Temptation.

Citate:
''La marginea pajistii, printre umbrele aruncate de copaci, s-a materializat o silueta... lumina lunii cadea pe contururile line ale pielii lui dezgolite...
M-am oprit. Oare imaginatia mea o luase razna?
- Sovai, dragostea mea?
La auzul vocii lui m-a strabatut un fior, iar un raset cumplit, batjocoritor, a frematat printre frunzele copacilor.''

''- Inca nu ai terminat cu ei, stii asta, mi-a spus in soapta, ca sa aud doar eu.
- Stiu, am spus. Dar indiferent de ce se intampla, zeita mea ma va insoti.
- Si nu uita de prietenii tai, copila. Prietenii te vor insoti si ei. ''

''Visul a incetat cu o bataie din aripi. Acum, cand ma gandesc, imi dau seama ca ar fi trebuit sa inteleg ca-i semn rau, dat fiind ca Imitatorii de Corbi pusesera stapanire peste tot, dar in visul meu era ca un zgomot de fond, cam ca un ventilator care huruie sau ca televizorul dat pe canalul de teleshopping.''

'' - Pur si simplu imi tin promisiunea fata de tine.
- Ce vrei sa spui?
- M-ai pus sa-ti promit doua lucruri inainte sa mori. Unul era sa nu te uit si nu te-am uitat. Celalalt a fost sa am grija de Ducesa si acum iti spun ca m-am asigurat ca e bine. ''

S.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu