luni, 9 iulie 2012

Seria 'Casa Noptii' - Focul by P.C. Cast & Kristin Cast



Dupa moartea lui Heath spiritul lui Zoey a plecat catre lumea de apoi si prietenii ei lupta fara speranta sa opreasca influenta reginei Tsi Sgili. Salvarea apare in versuri si ghicitori, dar nu mai exista alta varianta. In timp ce Stark pleaca intr-o calatorie fara speranta, Stevie Rae se lupta sa conduca niste oameni fara speranta si incepe o legatura care ar putea zgudui fundatia a tot ce a construit impreuna cu Zoey.

Autor: P.C. Cast si Kristin Cast
Numar pagini: 366
Pret: 39,50 lei.
Data aparitiei: 24 Mai 2011.

My opinion:
Avand in vedere ca actiunea se petrece simultan in locuri diferite, am stat cu sufletul la gura mai mult decat la celelalte volume. Incercarea lui Stark de a o readuce pe Zoey la viata si incercarea lui Stevie Rae de a pastra secretul despre ea si Rephaim si de a mentine oarecum linistea cat timp Zoey e plecata m-a facut sa ma intreb daca in final vor reusi sa aiba sorti de izbanda. In cazul lui Zoey da, dar nu si in cazul celalalt. Relatia lui Stevie Rae cu Rephaim este una imposibila, insa ei reusesc sa o faca posibila, atat cat se poate.
Va recomand acest volum si sa-l citit cu placere. * Kisses & hugs *

Nota: 10
Melodia pe care am citit cartea: Resistance - Muse.

Citate:
'' Spiritul lui Zoey se afla in lumea de dincolo, facut bucati. I-au fost luate vietile anterioare, la fel si amintirile... E pe cale sa devina o Daoine Sidhe, o entitate nici moarta, nici vie - o faptura captiva pe taramul spiritelor, fara a cunoaste mangaierea de a se afla impreuna cu propriul sau spirit. ''

'' Apoi mi-am pus mana deasupra inimii lui Stark si m-am intins spre el. Inainte de a-mi lipi buzele de ale lui, am spus:
- Intoarce-te la regina ta, paznicule. Totul s-a sfarsit.
Apoi l-am sarutat.
Cand clipi si deschise ochii, imi rasuna in minte ecoul rasului muzical al lui Nyx si vocea ei care spunea:
- Nu, fiica mea, nu s-a sfarsit. De-abia acum incepe... ''

'' Rephaim incetini, caci se simti deodata impovarat de ganduri. Ateriza pe un povarnis lin acoperit de batrani stejari de balta. De pe o movila mica, privi inapoi inspre directia din care venise, dus pe ganduri...
De ce m-a respins?
Oare o speriase? Nu parea posibil. Il vazuse teafar cand intrase in cerc. Fusese pe deplin refacut cand infruntase Intunericul.
Infruntase Intunericul pentru ea! ''

'' - Ce frumos, am spus eu, in tmp ce priveam in sus spre copac si spre catralioanele de fasii colorate care fluturau in el. Cum ziceai ca se cheama?
- Un copac de agatat, a spus Stark.
- Nu e o denumire prea romantica pentru ceva atat de grozav. ''

S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu